16 Jun 2013

Fuhh! Penat otak Ikin..


Eh! Ada freebies Assalamualaikum yang baru, la... Hahaha..

Penatnya otak Ikin duk fikir cara nak selesai dropdown menubar untuk blog sekolah Ikin.

Opss! Maaf..
> Klik untuk tumbesaran <

Takpe.. Ikin akan tunjukkan sementara blog tu dalam proses menyiapkan.. okay?
 Edit warna blog dari ungu kepada biru. Baru nampak formal! Kan?

>> BEFORE! <<

>> AFTER! <<

>> AFTER! <<

> Klik untuk tumbesaran <

Bila dah penat gunakan otak ni.. haihh.. apa lagi? Ikin tengok..



Wallpaper Attack On Titan

Kartun Anime yang orang semakin hebohkan, terutamanya dalam DeviantArt..
Kak Nur lukis Boboiboy & Fang sebagai cosplay Attack On Titan dalam Boboiboy Meme.

p/s  Muka Armin Arlelt tu comel sangat!! Warna rambut pun sesuai dengan muka dia, kan? Scene paling tak boleh dilupakan.. Jean sentuh dari atas ke bawah kat baju Connie sebab dia cemburu kat Eren. Masa tu, Mikasa berjalan seiring dengan Eren. Connie usap belakang dia sebab dia hairan kenapa Jean buat macam tu. Ada lagi satu scene paling tak boleh bla (Hahahaha!!), kepala Eren terhantuk kuat sampai pengsan (percubaaan sesi ujian seimbangkan badan)... Waktu tu (senja), dia usaha nak seimbangkan badan tapi tak boleh. Mata dia terjuling ke atas bila kepala dia terhantuk kuat kat tanah (Hahahahaha!!!) dengan gaya Eren nak terhempas. Memang terasa, uhh..

2 ulasan:

Vanila Fiqa berkata...

Woooooooowwwwwwwwwwwww there!
Itu bukan KARTUN okay! Kita panggil ANIME! ANIMEEEEE! Bukan kartun XD

Lol, Ikin pun tngok ya? apa pendapat Ikin? :p

IkinAsyiqin (BoboiboyFang Fan) berkata...

@KakFiqah Yassin

Ikin tau.. tapi.. Ikin tak berapa biasa sebut "Anime". Ikin tak tergila-gilakan sgt anime ni. Cuma seronok tgk bila ada aksi berlawan je. Tapi, kalau tergilakan animasi Boboiboy.. memang ye! :D

Pendapat Ikin : Comel lah si Armin Arlelt tu.. muka dia memang comel.. dan pandai dlm mengatur strategi. Mikasa Ackerman pula, dia memang serius dan pentingkan keselamatan abang angkat dia, Eren Jaeger. Eren pula.. dia mcm tak suka sentiasa diawasi oleh Mikasa. Eren sentiasa tegas bila nak lawan dengan Titan. Dia akan lakukan demi peristiwa kematian ibu dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...