3 November 2013

Superb Kelabu!!~



Blog saya lebih bertemakan kepada animasi dan remaja

Nampak tak Ikin dah tukar design sikit? Sikit ke banyak....?? Macam banyak je~ Yelah kan.. Ikin edit ada sebab jugak. Pada mulanya, KazukiX5 tegur sebab Ikin lupa nak letak credits lukisan. I'm sorryyyyyyy~ Gomen`nasai... *tergaru-garu kepala . Ikin kan pelupa sikit orangnya. Minta maaflah sebab saya terlupa letak credits, ke.. Memang saya cepat lupa. Kak Fiqah pun ada tegur jugak. Syukran Jazilan sebab dah tegur saya :) Saya faham komen dan kritikan orang lain, saya terima dengan hati yang redha.

Benda selalu dah kena tegur, jadi tak ada lah mudah melenting. Saya tahu sebelum ni adalah salah saya. Saya agak cuai, lupa dan tak berapa peka dengan perkara tu. Hehehe.. *maaf, maaf.. Saya insaf. Lain kali saya akan peka dengan bab-bab credits ni, okay? Yang lepas, biarlah berlalu. Tak perlulah nak diungkitkan.. Lagi pun, saya tak terasa hati pun pada mereka yang tegur dan komen tentang Blog Studios saya ni. Chill lah bila kena tegur tu, kan, kan, kan? Terima kasih banyak-banyak lagi sebab dah tegur terhadap kecuaian dan kealpaan saya selama ini.


Extras in entry

- Sahabat selama 3 tahun (darjah 4) -

- Oh, no! Probe...~ Why you die? #cry

- He'll never live without her power -

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...