3 Disember 2013

Dugaan Allah dan Salam Disember!

Bismillahirrahmannirrahim dan Assalamualaikum

Apa khabar, semua! Sekarang tibanya musim banjir. Banjir besar!!! Waarrrgghh!! Banjir jugak adalah rahmat Allah. Jangan dipertikaikan. Inilah rahmat yang mudah difahami bala daripada Allah supaya kita kena selalu mengambil langkah berjaga-jaga dan berwaspada. Allah akan menurunkan rahmat dan balanya bila-bila masa sahaja tanpa kita ketahui. Ini semua adalah rahsia-Nya. Sukar untuk kita membongkarnya. Daerah yang Ikin menetap (di kawasan Pahang) pun sedang mengalami banjir jugak tapi (dengar kat Berita TV3 tadi).. hanya beberapa kawasan je kot? Ya Allah.. besarnya dugaan-Mu.

Korang jangan gelabah, ye? Kerana banjir, korang jadi sawan pulak.. Hohoho! Just kidding! Ikin baru je selesai design kalendar untuk 2014 bersamaan 1435H. *Hafal tau! Dah berapa tahun penghijrahan Nabi Muhammad saw dari Kota Mekah ke Kota Madinah (betul, ke??) Meh Ikin share designnya! Pilihan warna Ikin kali ni.... adalah UNGU! Ikin buat sebab senang dan mudah dibawa. Boleh bawa kalendar ni ke sekolah nanti (2014) atau ke mana-mana je. Tak yah tercengat kat depan dinding tengok kalendar kat kelas tu. Kan, kan, kan?


Klik untuk tengok tau....!!


Klik untuk tengok tau....!!

Nak, ke? Nak, ke? Nak... ke??? Special offer ni.. (kononnya!) Bagitahu favourite color korang je.. Nanti Ikin ubah je semua warna tu. Eh, takkan free je, kot...? Dengan baik hati.. please klik kesemua iklan ChurpChurp untuk hulurkan bayaran anda. Cewahhhh.... Jujur, tau! Allah itu Maha Melihat dan Allah menyukai hamba-Nya yang bersikap jujur. Kalau bab print tu.. print sendirilah. Ikin tak pandai sangat nak post macam-macam. Lagi senang korang print sendiri je. Cepat dan mudah! Huhuhu.. Maklumlah dah bosan.. Cuti-cuti ni takde kerja, kan? Ini pun sekadar hobi-hobi je..

p/s : Mengidam ubi kayu cicah sos waktu musim hujan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...