20 September 2013

Mulakan Semangat Baru..!!



Tagline Motivasi Hidup Saya!! : Here listen my tellstory together! Be the bestfriend forever and never be separated us..
 Kenapa ni?! Apasal tiba-tiba nak mulakan semangat baru ni? Ada masalah, ke? Bukan, panjang ceritanya..  Saya jadi macam tu sebab ada satu insiden yang mengecewakan. Saya cukup kecewa. Lagipun tak elok kontroversi ni. Macam aibkan kisah lama saya dengan sesuatu (secret..). Saya dah penat mengalah. Penat menyedih dan menyendiri. Memang makin bertambah sakit hati pula! Lebih baik saya buat hal saya sendiri.

Tabah kerana Allah, sedih pun kerana Allah.. I LOVE ALLAH!!

  Saya gadis yang kental. Perlu matangkan diri sikit. Asyik mengalah je! Sampai bila saya nak mengalah ni?! NO, NO, NO!! Senang cerita, ni kait dengan kisah perasaan saya pada seseorang. Hancur lebur.. sudah. Memori indah saya hilang begitu sahaja. Tak ada kisah manis lagi bersamanya. Dia mulakan dahulu, saya cuma terima hakikat. Malasnya nak komen pasal ni! Saya akan lupakan orang itu sehinggalah dia datang pada saya semula. Jika Allah izinkan dan sudah buka pintu hatinya semula. Insya-Allah, saya hargai dia kembali. Saya tak kata yang saya benci, saya masih sukakan dia lagi. Cuma saya nak ego sikit (kiranya nak BANG BANG BOOM dia balik.. nak uji sejauh mana dia dah pisahkan dengan saya). Dia dah lukakan hati saya. Jadi, saya biarkan dia bergembira dengan dunia dia dulu. Lama-kelamaan, dia pasti kesunyian. Insya-Allah, mudah-mudahan Allah akan beri kesedaran pada dia atas kesilapan dia terhadap saya.

- I am Allah's servant! -

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...