23 April 2013

Special Post Hari Ini!


 Happy Birthday Fara_nym!!! 

Hai, hai, hai! 22 April (Isnin) ini adalah ulangtahun kawan Ikin yang ke-14 tahun iaitu Fara_nym Boboiboy. Ikin dah lama siapkan hadiahnya , lihat di sini.. OK? Hari ini Ikin ada buat kalendar sendiri. Special sempena Birthday Ikin pada Sabtu lepas (13 April). Buat hadiah sendiri je lagi bagus, kan? Hari ini (21 April) merupakan hari jadi adik bongsu Ikin yang ke-5 tahun iaitu Amirah Zahra Auni! Isnin pula Birthday Fara! Yay!!!!! Something that I can give a special gift for her on Monday! Waiting for tomorrow, OK?

 Klik gambar di atas untuk dapatkan saiz dan bentuk sebenar kalendar ini! 

 Terbitan kalendar 2013 telah pun dilancarkan pada 22 Januari 2013 dalam
Freebies: Smart & Awesome Calendar 2013!!
    Jom tengok! Kalendar tu tak cantik designnya sebab Ikin yang buat sendiri. Haha..
 Apakah keistimewaan kalendar ini (gambar di atas)?
    Jawapan : Design terbaru daripada Ikin sendiri.. hehehe.. Kini tampak awesome, meh!
 Bentuk kalendar biasa boleh didapati di PhotoScape dan padam background menggunakan
    Photoshop
 Jomlah join Team Blogger Monsta, nak? || DI SINI || atau || DI SINI ||
 "Butiran Biodata Ikin" sudah siap! Jom baca, OK?

 Butiran Biodata Penuh IkinAsyiqin 


Ingin tahu maksud bahagian lirik yang terkandung Bahasa Inggeris?
|| KLIK DI SINI ||

6 ulasan:

Mohd Ridzwan Abdullah berkata...

Wahhhh...canteklah. Utk wan takder ker? CUte sgt.

Fi Halilintar berkata...

Cantiknya Ikin edit! o(≧▽≦)o♪
Mmg marvelous la XD
Terima kasih sbb sudi letak nama saya~ XD

IkinAsyiqin berkata...

Ada. Kalau nak, nanti Ikin edit, ok? :D

IkinAsyiqin berkata...

Sama-sama. Sebenarnya, Ikin tersalah taip nama Akak..Patutnya Nurul bukannya Nur. Heheh~

IkinAsyiqin berkata...

Takpe, nanti Ikin edit semula. XD

Syafiq Muhammad berkata...

hee , panjangnya entry . nanti follow back k http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...